INFORMACIONI SISTEM ADVOKATSKIH KANCELARIJA
(informacioni system advokatskih kancelarija) je program za upravljanje pravnom praksom i izradjen je za potrebe advokata , advokatskih kancelarija I ostalijh korisnika koji imaju potrbu za formiranjem baze pravnih predmeta , a cilj mu je da omogući lakše upravljanje poslovima , kampanjama i aktivnostima .
Osnovni paket softvera pruža sledeće mogućnosti :
- Evidentiranje i čuvanje predmeta u jedinstvenoj bazi podataka
- Dodavanje i praćenje informacija za svaki predmet
- Upravljanje statističkim podacima o klijentima
- Olakšan timski rad na zajedničkim aktivnostima
- Generisanje različitih izveštaja na osnovu izvršenih aktivnosti
Integracija programa – Primeri infrastrukture
Sistem rada – Lokalno
Web server i sql baza se nalaze na istom računaru, – pristup bazi se vrši direktno daljinski pristup nije dozvoljen, obrada podataka se vrši na jednom mestu.
Sistem rada u offline modu
Ovaj sistem je uobičajen za podrsku individualnom radu. WEB i DBS Server se nalaze na radnoj stanici te nikakva umrežavanja nisu neophodna, Informacijama se pristupa lokalno.
Korisnik poseduje jedinstvene pristupne parametre i administratorske privilegije.
Koristi u uslovima terenskog rada na mestima daleko od lokalne kancelarijske mreže, kao i mestima gde pristup internetu nije moguć ili je zabranjen .
Web server i baza se nalaze na istom računaru, pristup bazi i aplikaciji se vrši direktno ali uz mogucnost daljinskog pristupa
Sistem rada u online modu
Ovakav sistem rada može biti podrška individualnom radu advokata ili članu tima koji se nalazi na terenu.
Korisnik poseduje jedinstvene pristupne parametre i administratorske privilegije.
Aplikacija i baza se nalaze na serveru. Pristupa se preko interneta ili lokalne mreze. Moguća je kombinacija sa PDA uredjajima.