SEO za advokate
Advokati koji se bave pravima u Beogradu ili unutrašnjosti mogu da probaju ove korake kako bi poboljšali rangiranje kod lokalnih pretraživača.
Šta je SEO?
Optimizacija za pretraživanje (SEO eng.) je način povećanja vidljivosti vašeg veb sajta na pretraživaču (npr. Google), što mu omogućava da se lakše otkrije. Za razliku od plaćenih opcija, kao što je Google PPC, SEO je proces koji rezultira organskim rezultatima pretrage.
Prema Google-u, mnogi ljudi vrše lokalne pretrage kako bi pronašli potrebne usluge i rešenja. Što se tiče advokata, ljudi mogu tražiti sledeće:
- Lokacija advokatske kancelarije
- Provera vremena otvaranja / zatvaranja
- Troškovi usluge advokata ili advokatske kancelarije
- Advokat za određenu pravnu oblast (npr. Advokat za privredu i privredno pravo…)
Neka od istraživanja koje je vršio Google pokazuju da:
-
- 4 od 5 ljudi koriste pretraživače kako bi pronašli lokalne informacije
- 88% na pametnim telefonima
- 84% na računarima
- 50% ljudi koji su pretraživali sa svog pametnog telefona posetili su željenu lokaciju istog dana
- 4 od 5 ljudi želi da se oglasi prilagođavaju lokalnom okruženju
Lokalna pretraga omogućava ljudima da pronađu informacije koje im trebaju da donose važne životne odluke, kada su vaše pravne usluge navedene i dostupne, ljudi koji pretražuju će svakako lakše doći do Vas.
Advokati koji koriste lokalnu SEO mogu dodati konkurentsku prednost svojim uslugama.
Jedna važna stvar koju treba zapamtiti je da ljudi žele da vide precizne smernice i uputstva koja ih vode ka rešavanju problema.
Poslovni katalozi / Direktorijumi
Dodavanje vaših pravnih usluga u kataloge preduzeća ili direktorijuma je brz i jednostavan način za poboljšanje lokalnog SEO advokata ili advokatske kancelarije.
Objavite svoje kontakt informacije, uputstava i linkove ka vašoj web stranici.
Neki od popularnih direktorijuma koje pružaju i sami pretraživači su:
A takođe postoje i drugi direktorijumi posvećeni advokatima, gde možete potpuno besplatno opisati svoje pravne usluge:
Alternativno, svoju veb stranicu možete dodati nekom plaćenom direktorijumu. Iako neki od ovih direktorijuma nisu lokalizovani, oni mogu imati pozitivan uticaj na vašu ukupnu SEO:
- Mediate ($29/mesečno)
- Jurist ($100 jednokratno)
Istraživanje ključnih reči i njihova optimizacija
Ključne reči su osnova funkcionisanja čitavog sistema pretraživača. U zavisnosti od ključnih reči koje koristite, to će direktno uticati na otkrivanje vaših pravnih usluga.
Da biste pronašli odgovarajuće ključne reči, možete koristiti npr. Googleov planer za planiranje ključnih reči.
Strategije ključnih reči može biti veoma efikasna za SEO kampanju. Što više srodnih riječi i pojmova, biće bolje rangiranje.
Da bismo razumeli moć ključnih reči, podelimo njihov potencijal u dve kategorije:
Website Optimizacija
Kada je reč o optimizaciji vašeg websajta, osim osnovnih SEO strategija, postoje i tehnički koraci koje možete preduzeti kako biste poboljšali vidljivost vašeg sajta:
URL Struktura
Prilikom kreiranja novih stranica i postova na vašem sajtu, važno je izabrati primarnu ključnu reč koja će se koristiti u URL-u. Na primer: www.mojwebsite.com/kljucna-rec. Ovo pomaže pretraživačima da bolje razumeju sadržaj vaše stranice i poboljšava vašu SEO optimizaciju.
Zaglavlja (Headers)
Zaglavlja su različiti odeljci na vašim stranicama koji organizuju sadržaj i čine ga lakšim za čitanje. Ključno je koristiti oznake kao što su h1, h2, h3 i tako dalje. Najvažnija oznaka je h1, koja pretraživačima daje informaciju o glavnim temama na vašoj stranici. Takođe je korisno koristiti varijacije ključnih reči u ostalim zaglavljima kako biste dodatno ojačali SEO.
Ključne Reči u Tekstu
Osigurajte da koristite ključne reči u celom telu teksta. Sa stranicama koje imaju između 200 i 1000 reči, važno je pametno rasporediti ključne reči kako biste poboljšali lokalnu SEO optimizaciju.
Meta Opis
Meta opis je kratak tekst koji opisuje sadržaj vaše stranice i prikazuje se u rezultatima pretraživanja. Ovo je još jedno mesto gde možete koristiti ključne reči. Pokušajte da zadržite meta opis ispod 140 reči kako biste osigurali da se cela poruka prikazuje u rezultatima pretraživanja i privukli korisnike da posete vaš sajt.
Sprovedite ove tehničke korake zajedno sa osnovnim SEO strategijama kako biste maksimalno optimizovali svoj websajt i poboljšali njegovu vidljivost na internetu.