Ako nameravate prodavati proizvode ili nuditi usluge, neophodne su Vam Internet prodavice odnosno sitem koji omogucava online naručivanje (shopping cart system) sa integrisanim sistemom za bezbedno procesiranje platnih kartica.
BeoData može kreirati e-commerce sistem prilagođen upravo Vašim potrebama, koji po potrbi moze ukljucivati i sistem za samostalno ažuriranje kataloga proizvoda odnosno kompletnog sadrzaja.
Naši E-commerc sistemi tj Internet prodavnice podrazumevaju:
Shopping cart aplikaciju
Kataloge proizvoda
Online plaćanje kreditnim karticama *
Online fakturisanje i kontrola zaliha
Unos podataka
Online Pretplata sa autorizacijom pristupa
Platni sistem za sajtove koji prodaju samo jedan proizvod
Ako želite više informacija , kontaktirajte nas, a mi ćemo rado odgovoriti na sva Vaša pitanja .
Tipično, kada se koristi sistem za plaćanje kreditnim / debitnim karticama online. najčešće morate koristiti usluge bar jednog provajdera za obradu platnih transakcija – to moze biti Vasa banka, ili treca strana kao sto je PayPal, WorldPay, 2checkout itd. Sistemi za obradu placanja vrse kontrolu unetih podataka, raspoloživih sredstava na karticama i vrse prebacivanje sredstava na Vas racun nakon izvrsene kupovine.
Poslovni model internet prodavnice
poslovni model internet prodavnice podrazumeva on-line proces u kome se kupac i prodavac proizvoda i/ili usluge pronalaze, pregovaraju o poslu, zaključuju posao i izvršavaju proces plaćanja – tj. kompletan poslovni ciklus.
Tipovi internet prodavnice odnosno E-commerc-a
Postoji dva osnovna tipa e-commerca:
business-to-consumer (B2C) – gde pojedinačni kupci kupuju proizvode ili usluge od preduzeća, i business-to-business (B2B) – gde preduzeća između sebe kupuju i prodaju proizvode i usluge.
Sem toga postoje i ostali tipovi B2B, C2C, G2C, G2B, G2G
Ključ uspeha eBusiness je postojanje:
- mreže,
- servera,
- aplikacija i
- podataka
|
|
|
|
Vlada(Goverment) |
G2G
npr. koordinacija |
G2B
npr. informisanje |
G2C
npr. informisanje |
Kompanija(Business) |
B2G
npr. komunikacija vlade sa posl. partnerima |
B2B
npr. elektronsko bankarstvo i trgovina |
B2C
npr. elektronsko bankarstvo i trgovina |
Klijent(Consumer) |
C2G
npr. naplata poreza |
C2B
npr. uporenivanje cena |
C2C
npr. aukcijska tržišta |
B2C
Model elektronskog poslovanja B2C okrenut je krajnjem korisniku – klijentu.
Zadatak B2C je širenje tržišta, kao i zadovoljavanje potreba postojećih klijenata kako u domenu prodaje roba ili usluga, tako i u domenu pružanja informacija, servisa i podrške u korišćenju.
Medijum B2C je primarno Internet.
B2C uglavnom uključuje aktivnosti kao što su traženje informacija o proizvodima i uslugama, naručivanje proizvoda i usluga, plaćanje za proizvode i usluge, kao i obezbeđivanje on-line usluga klijentima.
B2B
Tipična kompanija zavisi od nekoliko drugih kompanija bilo po pitanju inputa ili output-a u svoj sistem. B2B e-commerce automatizuje proces kupovine i prodaje proizvoda i/ili usluga između preduzeća. Omogućuje pouzdanije i pravovremene poslovne informacije.
B2B čini informacije o proizvodu globano dostupne i ažurne u realnom vremenu
Za sve transakcije kupac i prodavac se mogu sresti na elektronskom tržištu i razmeniti informacije. B2B transakcije imaju obim od nekoliko triliona dolara dok B2C transakcije obim od nekoliko stotina milijardi dolara.
B2B ukuljučuje i interakcije unutar diversifikovanih, kompleksnih preduzeća.
B2B uključuje:
- Omogućavanje komunikacija između aplikacija i baza podataka, Transforamciju i rutiranje poruka,
- Automatizaciju kompleksnog poslovnog procesa.
- Širenje van granica komapanije
- Komunikaciju sa više poslovnih partnera.
B2B integracija se ne svodi samo na međusobnu razmenu fajlova preko Interneta.
B2B predstavlja kompletnu integraciju različitih aplikacija i procesa.
Šta je potrebno za Web prodavnicu ?
Otvaranje Internet Merchant Bank Account
(račun koji omogućava transakcije kreditnih kartice preko Interenta.)
2. Web Hosting
(obezbeđivanje WWW prostora preko nekog Internet provajdera)
3. Dobijanje Digital Certificate
(dobijanje ključeva za enkripciju…)
4. Pronalaženje Provider za Online Transactions
(posrednik između kupca i banke prodavca)
5. Izrada Softvera za e-commerce
(izrada infrastrukture korišćenjem izabrane tehnologije…)